Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, tack vad många bra tips i din lista!Jag lyssnar på för många poddar. Hinner inte riktigt med alla
Något Kajko - humorpodd där de läser nyhetsartiklar. Är hysteriskt kul, men kan i bland bli lite övertramsig.
Speljuntan - P3 Spel gängets egna podd nu efter att de lades ner. Bra, informativ, rolig, ibland supernördig.
Vår Blodiga Historia - En podd om mörka händelser i historien. Jag försöker lära mig mer om historia och en som är vinklad i mörker hjälper
Creepypodden - spökhistorier, kommer alltid att lyssna.
Om det var DU - Om viktiga historiska händelser berättat som att det är du som upplever det. Ögonöppnande, lite jobbigt i bland.
Rollspelsklubben - De spelar rollspel i en podd helt enkelt. Roligt och mysigt.
Flashback Forever - Podden som får mig att skratta mer än någon annan.
När man talar om trollen - Nordisk folktro och mytologi.
The Dressage Radio Show - Dressyrnörderi.
Ridpodden - Hästar, ridning.
Vilket Hästjobb! - Tar upp lite annorlunda hästsporter osv. Intressanta avsnitt även om jag ibland blir trött på Malin Hellstedt.
Fan of History - Försöker som sagt lära mig mer om historia, men jag zonar oftast ut i den här... precis som i skolan.
Skräckinjagande väsen - om väsen överallt i världen. Extremt underskattad!
P3 Dokumentär - Älskar välgjorda dokumentärer!
P3 Serie - Bra serier, älskar att lyssna på medelst lång löprunda.
P3 Dystopia - om dystopier och framtidsdystopier.
Spöktimmen - True crime och lite spöken.
Dumma Människor - psykologipodd om allt vi dumma människor gör/tänker.
Rädslan - nerlagd podd men den handlar om vad som gör människor rädda.
Vad blir det för mord? - "rolig" podd om mord. Ganska lättsam och rolig men på ett vad jag tycker respektfullt sätt.
Mördarpodden - om mördare.
Algoritmen - om internetfenomen etc.
Psykopatpodden - Blir bara bättre, gripande historier.
Ridhuspodden - En ganska lättsam podd för ridskoleryttare.
Krimkalendern - Förmodligen den bästa true crime podden som finns.
Tänk om...? - Utreder om myter och konspirationsteorier är rimliga eller inte, rolig!
Frisk utan flum-podden - Evidensbaserat om hälsa och träning.
Misslyckade Brott/Misslyckade Makthavare/Misslyckade Affärer - Vansinnigt kul om brott/makthavare/affärer som misslyckats.
Måste jag välja tre skulle det nog vara Krimkalendern, Speljuntan och Flashback Forever![]()