Poängtabell?

Bellini

Trådstartare
Någon som har en sådan eller vet vart man kan hitta på nätet? Menar den där det tex står hur många poäng man får om man kommer 2a i en regional 120, eller 8 i en lokal 110...
Någon?

Sv: Poängtabell?

Jo det får man, men inga av de används i rankinglistorna, de poängen används av ridklubbar till deras egna ranking listor. Och det är samma för alla.
Kan bara inte hitta min, har letat i veckor :smirk:

Skulle ridklubbar ha egna rankinglistor? :confused:
Det måste ju vara något speciellt för er klubb isf, själv har jag då aldrig hört talas om det.

Jo det får man, men inga av de används i rankinglistorna, de poängen används av ridklubbar till deras egna ranking listor. Och det är samma för alla.
Kan bara inte hitta min, har letat i veckor :smirk:

Det behöver inte alls vara samma :smirk:
Jag har tävlat för två olika klubbar och de har olika system för "intern" poängräkning. Den ena går direkt efter TR vilket innebär att man får mkt mer poäng på dressyrplac. än fälttävlan på motsvarande nivå osv, och den andra har en egen tabell där en plac. i ex. medelsvår B ger lika mkt poäng oavsett gren.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 157
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Det står att max 165 poäng på grundnivå räknas på de flesta utbildningar men det måste ju vara väldigt många som har detta. Lyckas inte...
Svar
12
· Visningar
681
Senast: MiaMia
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar