Blueeyes

Trådstartare
Vad är det för poäng som gäller när man ska klättra upp i klasser? Kan någon förklara lite närmare detta med poäng och sånt?
Tänker då på ponnytävling, vet inte om det är samma kanske...

Sv: Poäng

fr o m regional LB får man poäng när man placerar sig och för att få starta MSVB, MSVA eller SVÅR hoppning behöver man ha ett visst antal poäng för att starta. Till MSVB behöver man 10 poäng tagna i LA (eller 5 felfria rundor i LA). MSVA kräver 20 poäng i MSVB. SVÅR kräver 20 poäng i MSVA(är inte helt säker på svår, för det finns inte med i mitt TR, men har för mig att det är så här sen de återtog svårhoppning för ponnyer i sverige).

Vilka placeringar som ger vilka poäng står i TR.

Liknande trådar

Heeelt ny på att tyda dom här unghästbedömning som finns. Kollar på en häst som är 5, fick klass 1 i gångarter och hoppning på...
Svar
12
· Visningar
1 247
Senast: Robina
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: co-SMAD4
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Samhälle Liseberg har meddelat väskförbud på konserter i sommar men bara framför stora scenen och på de restauranger som är närmast scenen. I...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka