Förr när jag fortfarande var på krogen ibland stoppade jag tamponger i bhn. Men det förutsätter ju att man använder bh.
Ehh, ser inte det rätt skumt ut? Cylindriska utväxter liksom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förr när jag fortfarande var på krogen ibland stoppade jag tamponger i bhn. Men det förutsätter ju att man använder bh.
Ehh, ser inte det rätt skumt ut? Cylindriska utväxter liksom?
Samma här! Minns att vi som yngre ofta hade mobilen i bh'n på krogen.Jag skulle lätt kunna gömma undan ett försvarligt antal tamponger i bh:n. Antagligen en mindre tax också.
Nä, man lägger den längs med bygeln liksom. Men visst, har man väldigt tight topp syns det väl.Ehh, ser inte det rätt skumt ut? Cylindriska utväxter liksom?
Haha! Mobilen hade vi i stövelskaften minns jag nu. Tur mobilerna var mindre då än nu.Samma här! Minns att vi som yngre ofta hade mobilen i bh'n på krogen.
Det förutsätter att man använder tamponger också. Bindor blir garanterat obehagliga och bökiga i bhnFörr när jag fortfarande var på krogen ibland stoppade jag tamponger i bhn. Men det förutsätter ju att man använder bh.
Jag hade en kollega som regelmässigt använde bh som handväska, hon kunde fiska upp allt möjligt från mobilen och nycklar till hårsnoddarEhh, ser inte det rätt skumt ut? Cylindriska utväxter liksom?
Jag hade en kollega som regelmässigt använde bh som handväska, hon kunde fiska upp allt möjligt från mobilen och nycklar till hårsnoddar
På jobbet har jag oftast snickarväst med en massa fickor. Men ibland behöver jag ta av den och klä mig i målaroverall utan fickor i stället. Då stoppar jag mobilen i behån.Jag skulle lätt kunna gömma undan ett försvarligt antal tamponger i bh:n. Antagligen en mindre tax också.
Nåja, stolarna får följa med ändå om man bär dem utan påse. Har jag hörtKommer bli ett helvete på srf i sommar när man inte får ha väska på sig.
Ser fram emot festivalen men kommer nog kunna bli mindre häng på området när man inte kan ta med sig saker in..
Jag är egentligen inte särskilt insatt men som jag förstått tas bengaler in innan. Dvs supportrar kliver in tomhänta och hämtar upp det på någon bra plats där inne. Osäker på källan där dock. Det var ett tag sedan jag läste om det och la inte så stor vikt vid det.Trots väskförbud så är det bengaler på fotbollen....
Mina ger lite utrymme ut mot sidorna där typ telefonen får plats vid behov. Annars kan jag mosa tuttarna lite men de ska ju ta vägen någonstans ocksåHar man en större bh än man egentligen behöver?
Jag läser ibland om folk som har saker i bh:n. Min bh är liksom full av tuttar så därav min fråga
Mobilen får jag stuva in på diagonalen och under bh-band för att den ska vara någorlunda på plats. De är lite för stora för bh:n idag, telefonerna.Har man en större bh än man egentligen behöver?
Jag läser ibland om folk som har saker i bh:n. Min bh är liksom full av tuttar så därav min fråga
Mobilen får jag stuva in på diagonalen och under bh-band för att den ska vara någorlunda på plats. De är lite för stora för bh:n idag, telefonerna.
Pengar, bankkort, tamponger och vad som nu har behövts är bara att peta ner. Helst vid bygeln så de stannar kvar där de läggs. Mina tuttar är ju relativt mjuka så de kan anpassa sig efter föremålen, till och med när bh:n varit lite tight.
Haha. Några stolar ser jag inget behov av iaf.Nåja, stolarna får följa med ändå om man bär dem utan påse. Har jag hört