poäng för placering i allsvenskaklasser

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare benjamin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 846
B

benjamin

Är det någon som vet hur det är med poäng för ponnyer som placeras i allsvenskaomgångerna?

ponnyerna får väl ändå inga uppklassningspoäng i lagklasser om det är dom poängen du menar...

det är ju inte ponnyn utan laget som har gjort placeringen, men rätta mig gärna om jag har fel.

I lagklassen får man inge poäng, däremot räkans poäng i en eventuell förklass precis som i vilken klass som helst.

menar du poängen man får i omgångarna och som sedan räknas ihop inför finalen? Alltså, de bästa ur varje zon (som har flest poäng) kommer till finalen?
Har ingen koll på de poängen heller, skulle vilja veta.

Liknande trådar

Tävling Jag har en D ponny och skulle så gärna vilja komma med i Jönköping Horse show LB, om man vinner ett kval till Jönköping, är man då...
Svar
4
· Visningar
959
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Jönköpings Fältrittklubb tävlingar för ponny i hoppning i dagarna två och där tog Värnamobygdens Ryttarförening...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
648
Senast: pepp
·
Heeelt ny på att tyda dom här unghästbedömning som finns. Kollar på en häst som är 5, fick klass 1 i gångarter och hoppning på...
Svar
12
· Visningar
1 313
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025