PNH-uppvisning *blider*

Sv: PNH-uppvisning *blider*

Hi, hi så kan det gå, jag brukar kunna göra likadant :o.

Vilken underbar liten krabat du skaffat dig :love:.

Etologiskt:
Vad blir konsekvenserna av att jag slår hästen?
Hästen ser oss som en dålig individ som försöker vinna rang genom våld. En sådan individ lyssnar inte hästen på vid fara.

QUOTE]

Att den tar díg på allvar...? Jag är väldigt noga med att den jag umgås med tar mig på allvar, särskilt om vederbörande väger 10 gånger mer än jag... för i styrka kan jag aldrig tävla med min häst

Ja, han är fin. :love:
Jag tänkte börja PNH:a honom direkt, så vi får en bra grund. Han kommer från en stolinje som får väldigt lugna fina hästar, men tydligen han de bli lite väl obrydda, kliva lite på en och sånt. Så jag tänkte stämma Olle i grind så att säga.
Ska åka och hälsa på honom ett par gånger innan jag tar hem honom, då tänkte jag starta med lite ledövningar och sånt. Ska försöka fixa bilder på det när det blir.
Jag kommer att lägga upp både bilder och lite rapporter om hur hanteringen framskrider på bloggen jag gjort http://lillebror.equisoft.se

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 491
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama