PM funktionen har fått spader

_Peplis_

Trådstartare
haha kolla vad som står:

felpab.jpg

Sv: PM funktionen har fått spader

Sådär blev det för mig också när jag gick in och började radera gamla meddelanden.

Det var helt enkelt gamla meddelanden som helt plötsligt markerats som olästa i listan.
Varför? :confused:

Omfg! Jag önskar jag hade så! Under mina två år här har jag fått 17 pm! :p Och skickat... tre kanske :angel:

Nicky_tjejen skrev:
Omfg! Jag önskar jag hade så! Under mina två år här har jag fått 17 pm! :p Och skickat... tre kanske :angel:[/QUOTE]

Kanske därför du inte fått fler :angel:

Smart där :p till och med jag kunde se ett sammanhang :p men jag har liksom glömt av totalt att det finns något som heter PM! :p :idea:

Det är därför folk klagar över att det är en del på U som har rättså prevata ointressankta disskutioner ;) :p

:idea: är jag en del av dem??? :angel:

Från coh med nu skall jag börja utforska PM;s alla möjligheter! :);)

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 495
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
808
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick precis en notis om att jag varit här i 20 år. Iofs har jag varit här längre än så, men det var under ett annat nick. 20 år är en...
Svar
1
· Visningar
411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?

Hästrelaterat

Tillbaka