MissFideli
Trådstartare
Ser en del av sånt på nätet och vissa verkar funka. Nån som testat? Hur länge håller det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plumpande läppstift har jag inte sett, men har själv plumpande läppglans från Buxom. Funkar helt okej, men det sticks ju en del och man får fylla på ofta under dagen för att effekten ska hålla i sig.
Nej, inte plumpande läppstift. Men plumpande och kunna använda läppstift samtidigt.
Hm, okej. Det är ju i så fall om du hittar något plumpande serum/plumpande läpp-primer som du sedan kan ha läppstift över.
jag har ett som heter Pevonia Lip renew plump & de-age. Ger synlig effekt, man har det först sen på med lipgloss/läppstift.
Håller några timmar.
NIODs lip concentrate eller vad det nu heter fungerar bra.
Fillers? Det går ju att göra utan att det plutar megamycket. Jag gjorde med bara 0,5ml och det gav ett lagom lyft till läpparna tycker jag själv. Det mesta la hon in i överläppen. Jag va inte ute efter plut utan bara ”föryngring”Jag vet inte riktigt vad som är bäst, men vill kunna ha typ läppstift. Jag har nästan inga läppar alls, åtminstone inte överläppen. Vore kul att ha lite mer ibland
Fillers? Det går ju att göra utan att det plutar megamycket. Jag gjorde med bara 0,5ml och det gav ett lagom lyft till läpparna tycker jag själv. Det mesta la hon in i överläppen. Jag va inte ute efter plut utan bara ”föryngring”
Jag funderade 1år innan jag tog mod till mejDet vågar jag inte
Jag funderade 1år innan jag tog mod till mej
Det kändes absolut noll efter att jag fått först bedövningssalva och sen tandläkarbedövning. Sen hade jag inte gått till vem som helst och gjort dem heller.
Det är därför man dela ska välja noga vem man går till och sen vara frisk när man gör det. Inga förkylningar/munsår eller liknande.Det är ju inte bara smärta att vara rädd för med filler, finns ju risk att bli blind/få infektioner, även om just läppar är ett lågriskområde. Förstår varför folk inte vill göra det även om jag själv har fillers.
Det är därför man dela ska välja noga vem man går till och sen vara frisk när man gör det. Inga förkylningar/munsår eller liknande.
Risken att bli blind är nog minimal, det är väl mer om man gör tear trough/tar bort mörka ringar under ögonen.
Klart man ska gå till en som kan och har alla utbildningar och är ansvarsfulla. Åka till nån hemmapulare är otroligt dumt.Nej, det finns en risk oavsett fillers även om panna, nasolabialveck, glabella och näsa är dom största riskzonerna. Men, ja, det är låg risk i just läpparna. Skulle aldrig gå till en behandlare som inte nämner att det finns en risk, oavsett om den är minimal eller inte.
Klart man ska gå till en som kan och har alla utbildningar och är ansvarsfulla. Åka till nån hemmapulare är otroligt dumt.