Pleasure och Hunter

Sv: Pleasure och Hunter

Mjao, men nästan alla quarterhästar har Three Bars mer eller mindre bak i stammen. Det går att kolla vilken inavelskoefficient en häst har på allbreedpedigree om man betalar (jag gör alltid det innan jag betäcker).

Sv: Pleasure och Hunter

Kikade igenom stammen lite noggrannare än tidigare förresten...hon har Three Bars på tio ställen..!! :eek:
Det måste väl näran vara extremt mycket...:p

Jag tror med lite snabb överblick att jag hittade honom på 4-5 ställen på min Dash, och tyckte det var mycket. :P Men vad gör det; jag gillar Three Bars! :love:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 564
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 439
Senast: morgaine
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
680
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka