Pleasure och Hunter

Sv: Pleasure och Hunter

Mjao, men nästan alla quarterhästar har Three Bars mer eller mindre bak i stammen. Det går att kolla vilken inavelskoefficient en häst har på allbreedpedigree om man betalar (jag gör alltid det innan jag betäcker).

Sv: Pleasure och Hunter

Kikade igenom stammen lite noggrannare än tidigare förresten...hon har Three Bars på tio ställen..!! :eek:
Det måste väl näran vara extremt mycket...:p

Jag tror med lite snabb överblick att jag hittade honom på 4-5 ställen på min Dash, och tyckte det var mycket. :P Men vad gör det; jag gillar Three Bars! :love:

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 833
Senast: Kajsalisa
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 625
Senast: Nepenthe
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 494
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 937

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Valp 2025

Hästrelaterat