Plats för tävlingsskåp i transporten...

N

Novalee

Får ett "normalt" tävlingsskåp i plast plats i en vanlig transport tillsamans med två stora hästar? :confused: Någon som vet om och vilka transporter det går i? :bow:

ett plåtskåp och två cponnyer går att trycka in i ett trane enkelaxlat iallafall. plast vet jag inte men tror det jag hade iallfall tänkt packa så så fort jag får köpt ett eget.

Frågan är om du kör lagligt då. För mig låter det som om 2 C-ponnyer och ett plåtskåp väger mer än 650 kg... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Har en häst där sadegjorden hamnar långt bak även när sadeln ligger på plats. Har ni förslag på gjordar som hamnar längre fram fast...
Svar
4
· Visningar
425
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 629
Senast: Murray
·
Utrustning Är det någon som har typat ned sin transport? Min medryttarhästs ägare ska typ ned sin så hennes nya bil får dra den. Någon som vet hur...
Svar
6
· Visningar
679
Senast: Fideli
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte...
2
Svar
25
· Visningar
1 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka