Sv: Plastic Padding
Visst ska du få mitt namn om du lägger ut ditt telenummer
Ja jag högtryckstvättar mina 1 gång i veckan samt kör in dom i biltvätten på sh*ll 2 gg i veckan det du
Om du hade läst inantill så skrev jag inte att hoven läkte enbart för pp användes utan det hjälpte till tack vare att bakterier hölls ute.
Vad vore världen (hästvärlden) utan dig??
Finns ingen anledning för mig att skriva hur jag fått göra med alla dessa hålväggar jag råkar ut för på mina hästar.Men som sagt hade du läst ordentligt så hade du också sett att det stod:
innan dess visste jag inte att man använde detta på hovar vid hålvägg.
Men med din smidade tunga kan jag förstå att det kliade mer i fingrarna än att läsa ordentligt.
Jag bryr mig väldigt lite
om vad Melander anlitar och inte anlitar.Travets hovslageri ska vi inte ens diskutera !!
Fula påståenden hör inte hemma i ett forum.Och vad jag syftar på då kan du själv lista ut.Att hoppa på folks hästhållning är en riktigt låg sak som folk med dåligt samvete oftast tar till.
Förresten, du skrev att klorin inte var något konstigt att använda.Bara lukten som var för j*vlig.Men hur kan det då komma sig att klorin inte är miljövänligt ,men enligt dig fullgott att använda på hästar???