Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har haft ett och det har hållt för stora och tunga barn utan problem. Dessutom hade det höga kanter så jag har aldrig varit orolig att något barn skulle kunna sprattla över. När jag lånat skötbord hos bekanta hade jag andan i halsen...Det är ju också en lösning... en fråga från en ovetande: är den lätt att plocka bort när man ska använda badkaret till annat? Spontant tycker jag att de känns instabila, men jag kanske har fel.
Jag har typ dubbelt av allt Tandborstar, salvor osv osv. Orka gå upp och ned varje gång jag glömt något!Vi har ett skötbord per våning. Ett i badrummet brevid vårat och barnens sovrum på övervåningen och ett vägghängt nere i gästrummet bredvid köket. Otroligt skönt nu när vi har två blöjbarn varav en är nyfödd och en 1,5åring. Förut hade vi bara på övervåningen men det blev så osmidigt.
Eller hur! Och framförallt när båda är under 2år.Jag har typ dubbelt av allt Tandborstar, salvor osv osv. Orka gå upp och ned varje gång jag glömt något!