vicky417

Trådstartare
Är ny i sporten och har sett massa bilder på pins på era kavajer. Vad är det för pins och vad har varje pin för historia?

Sv: Pins!

Jag har bara en SWB-pin. Har den för att jag rider på ett SWB-sto och är lite avelsnörd:). Även min plastrongnål har SWB-symbolen.

Här syns den litegrann:)
27469864.jpg

Jag har massor utav pins på min kavaj, ingen har någon historia:p Är mest ryttarmärken, en svensk flagga, en silverhäst och säkert något mer, alla blingar så fint så!

Jag har några olika tex svenska fälttälvanstruppens märke, ridborgarmärke etc.
De flesta är dock utländska ridsportsförbunds pins som jag bytte till mig när jag var på JEM. Har Irlands o Tysklands bla.

Dock tog jag av dem när jag tvättade kavajen sist och nu ligger de nog hemma hos mamma och samlar damm :o

Jag har bara två pins och de har ingen direkt historia.. Det ena är en fjordhäst därför att jag rider fjording och det andra är Rosa bandet (den riktiga broschen med glitter inte det vanliga "bandet") och varför man har det vet ju alla. Det sitter på kavajen eftersom det inte är snyggt nån annanstans.

Mina ryttarmärken har jag aldrig tänkt på att ha på kavajen, fast att de borde vara "till" för det, men jag har inte så många. Ska kanske sätta på dem också så att jag ser ut som värsta ponnyryttaren! :p

Halvt kl
Är det bara jag som tycker att det ser extremt fånigt ut med pins? Det förstör ju helheten :crazy:

*är för övrigt "ny" inom dressyren, annars en renodlad hoppryttare*

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter De svenska lagryttarna har presterat väldigt stabila dressyrprogram under de två första dagarna i Haras du Pin.
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter "Det ska bli jättespännande. Jag ser fram emot samarbetet och utvecklingsarbete med ryttare och hästar. Dressyr är en otroligt vacker...
Svar
0
· Visningar
46
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 872
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I en kraftsamling och långsiktig satsning på svensk dressyr presenterar Svenska Ridsportförbundet ett nytt upplägg för...
Svar
0
· Visningar
61
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka