Pingla har löst ett världsproblem i dag.

H

Hjalti

Leksaken gled ut men då hon är feg för att gå ut på djupare vatten och inte gärna simmar själv så kämpade hon fram och tillbaka på land och försökte komma på hur hon skulle få fatt i den. Efter en halvtimme då den hade glidit närmare, då tog hon ett beslut att nu jädra ska pipen upp;). Mattes duktiga tjej, Mycket egen vilja där ja men när det är vänt att detta håll så är det ju bra, hon ger sig inte i första taget utan försöker hitta lösningar. Sägs ju att man ska gå emot sina rädslor för att växa eller hur:D

https://www.youtube.com/watch?v=xJE76NCYXQk&feature=player_embedded#at=89

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Pingla har löst ett världsproblem i dag.

Haha, gud vad charmigt.
Inte lätt att hålla balansen på en blöt liten stock :p

Sv: Pingla har löst ett världsproblem i dag.

Haha nej men det går åt rätt håll, när jag tog över henne gick hon bara ut till haserna, nu till magen och kan i bland våga simma några tag men det är läskigt fortfarande. Det kommer nog, om inget annat får jag försöka se det positivt. Min förra tik som va hälften Pointer och älskade vatten lite väl bra. Va hellre i vatten än på land och det hade sina nackdelar det med:). Kul att se hur hon försöker hitta en lösning i stället för att just bara ta tre simtag så hade det varit klart. Varför gå den lätta vägen verkar hon ha som motto;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka