Piggelin-parfym?

RostKaptenen

Trådstartare
För ett tag sedan gick jag förbi en tjej på gymmet som luktade Piggelin/päron. Börjar bli sugen på en ny parfym nu till våren och kom och tänka på detta. Någon som vet vad de kan ha varit för parfym? Piggelin/päronlukt, söt men ändå fräsch, några förslag?

Det finns nog många parfymer som har päron bland noterna - om jag vore du skulle jag nog fråga i affären eller på något forum dedikerat till parfym. Två exempel på parfymer med päron är Pear Glacé (Victoria's Secret, 2000). Daisy Dream EdT från Marc Jacobs har även den päron i toppnoten. :)

För ett tag sedan gick jag förbi en tjej på gymmet som luktade Piggelin/päron. Börjar bli sugen på en ny parfym nu till våren och kom och tänka på detta. Någon som vet vad de kan ha varit för parfym? Piggelin/päronlukt, söt men ändå fräsch, några förslag?

Om jag vore dig så skulle jag i så fall söka efter en parfym med kvitten i, om det luktade piggelin. Piggelin smakar inte päron, men parfymen du kände kan förvisso innehålla det! :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 965
Senast: Squie
·
Fritid Gick förbi en liten sträcka där det står en del träd och är ett litet skogsparti längs med gångvägen. Hörde ett knakande bakom mig och...
2
Svar
26
· Visningar
2 347
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
768
Senast: Angel
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 332
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.