Sv: php

nu har jag försökt förstå det där ett jäkla bra tag. men det går inte framåt öht.

Har du fastnat något är det bara att skriva i en av de forumen så får du snabbt svar eller här.

haha men jag har ju fastnat i allt. och där blir man ju bara dumförklarad när man inte förstår ;)

vad är det du försöker åstakomma?
är inte världsmästare, men hyffsad på php med mysql, och sådär med css.
egentligen är det ju ganska enkelt... ska vi göra si eller ska vi göra så...

ciliegia skrev:
haha men jag har ju fastnat i allt. och där blir man ju bara dumförklarad när man inte förstår ;)
så får du inte ta det. en till här som är villig att hjälpa till.

jag tänkte göra ett "internetstall" i en avancerad version. med riktig genetik t.ex.
i stil med www.marsvinsspelet.com
det vore kul att lära sig göra det, och att man dessutom sysselsätter barn som tycker att det är kul att spela samtidigt som man kan lära ut något på det sättet

oj du går ut hårt :D
Bra att ha sådana mål men bästa att ta bit för bit

jag tänkte göra ett "internetstall" i en avancerad version. med riktig genetik t.ex.
i stil med www.marsvinsspelet.com
det vore kul att lära sig göra det, och att man dessutom sysselsätter barn som tycker att det är kul att spela samtidigt som man kan lära ut något på det sättet

är inte stallet.se lite åt det hållet?
men varför inte.
fast i ditt fall så är sql också en sak att dra in på listan, men php och sql går hand i hand.

ånej! inte stallet.se!
stallet.se är helt kasst, nåt sånt vill jag inte ha.

har inte haft tid att ta tag i det än, har fullt upp med alla födelsedagar i september (inkl mig själv :D )

haha vad ska jag annars ha för mål då?
jag vet vad jag vill göra, men inte HUR jag ska göra det

om nån av er har lust att bolla idéer och sånt över msn så kan ni väl skicka er mail via pm?
så man får lite koll på vad som är möjligt och inte

Har inte igång MSN fören man är hemma men om du vill ha mina råd så är det bara att PM mig så skickar jag mitt MSN adress

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Ja, det var först igår som jag hörde detta ord. En bekant föreslog en Dongel som lösning på mitt internetproblem. Är det någon här som...
Svar
3
· Visningar
297
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
8 153
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar