Photshop m.m

D

Domigo

Hur använder man det? Var hämtar man det?? Är det på engelska?? :crazy: Finns det inga andra bra program där man kan mixtra med bilder?? :confused:
 
Sv: Photshop m.m

Jag utgår från att det är Adobe Photoshop du menar. Photoshop är ett jättebra program för att bildredigering med massor av funktioner. Finns både på svenska och engelska. Om du söker på nätet hittar du säkert en hel del bra tutorials för hur man kan använda Photoshop. Den enda nackdelen är väl egentligen att det är så dyrt, fullversionen kostar ca 12000 på svenska.

Om man bara är intresserad av de vanligaste funktionerna kan man istället köpa Photoshop Elements som kostar ca 900 kr. Inte lika omfattande, men förmodligen mer prisvärt om man inte är proffsanvändare och behöver alla funktioner.

Ett annat program som finns är Paint Shop Pro tillverkat av Jasc Software. Jag har aldrig testat det själv, men det ska vara ganska likt Photoshop men betydligt billigare. Dessutom kan man ladda ner en gratis trial.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: Myrten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 142
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp