Sv: Photoshop

Nej, Photoshop är ett lite för bra program för att vara gratis. Det kostar ganska mycket att köpa :(
 
Sv: Photoshop

Ja typ 10kkr eller nått sånt. Billigt är det inte.
 
Sv: Photoshop

Annars kan du ladda ner en try-out-version på www.adobe.se, men den varar bara trettio dagar. Jag vet inte riktigt om det stämmer, innan jag formaterade om min dator så hade jag en tryout i flera år, som bara skulle räcka 30 dagar.
 
Sv: Photoshop

Ja okej. Nån som vet något annat bra program. brukar man inte ha nåt från början på datorn? :p
 
Sv: Photoshop

Bästa sättet är nog ändå att köpa det.
Annars kan man ladda ner olika Photoshop versioner och prova i 30 dar.
Sök på Google så hittar du det säkert.
 
Sv: Photoshop

Har du inte råd att köpa fullversionen av PS, kan du köpa Photoshop Elements istället. Den innehåller allt det viktigaste för normalanvändaren och är lättare att lära sig. Priset är överkomligt för de flesta också.
 
Sv: Photoshop

Liksom Peach rekommenderar jag Photoshop Elements om man vill ha en version av Photoshop som är överkomlig i pris. Det kostar ca 1000 kr. Annars ska tydligen Gimp ha ungefär samma funktioner och det är helt gratis.

/Erica
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Sällan man ser fullt så illa Photoshop numera 🤣
Svar
0
· Visningar
585
Senast: alazzi
·
Hemmet jag har ett motiv som jag skulle vilja virka till en grytlapp. Har inte virkat på 300 år. Men. Finns det någonstans man kan ladda upp...
Svar
2
· Visningar
369
Senast: Stinaelin
·
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
425
Senast: Elo
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 157
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp