Photobucket

T

T3ss

Varför kan jag lägga in massor av bilder utan problem. Sen då jag vill lägga in fler på min sida så kommer de inte upp. Men väljer jag någon annan bild så går det hur bra som helst. Blir så arg. Någon annan som har samma problem?
 
Sv: Photobucket

Om jag laddar upp en bild och döper den till "Molly", och sen laddar upp en till bild och döper den också till "Molly", då kommer andra bilden aldrig "fram".
 
Sv: Photobucket

Men jag provar med massor av olika namn, och de kommer ändå inte fram :(
 
Sv: Photobucket

Är du säker på att dom är sparade i samma format. Photobuket tar bara vissa format som JPG, GIF, PNG osv, men inte TIFF eller vad det heter. Kolla som Moej sa också att bilden inte heter likadant som någon annan bild.
 
Sv: Photobucket

Nu vet jag vad felet var. Det här "original pic name"... Fanns redan en som hette som den jag skulle ladda upp. Fick leta igenom alla j*vla bilder innan jag överhuvudtaget hittade att det fanns en till ...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 347
Senast: Badger
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 024
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp