Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är gratis..VArför läser du inte instruktionerna ? Jag själv när jag började med Photobucket visste ingenting om hur man gjorde, därför ägnade jag mig lite tid till att verkligen läsa vad som stod. Prova, det är enklare än vad man tror vid första anblicken.
Jag håller med Mynta2 och det är alldeles för många bildfrågor på forumet återigen. Bildfrågor har en egen nålad tråd under datorforumet om man inte själv kan läsa sig till instruktioner på annat håll.
IT & mobiler
Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.