Phone freeze

H

Horserider

Har verkligen ingen aning vart den här frågan passar bäst, men jag chansar och hoppas verkligen desperat att någon svarar.
Har bytt till halebop från telia nyligen och efter det har det bara varit en massa gorm. Har inte lyckats få nya simkortet att fungera eller något. Testade nu i alla fall att slå puck- koden för att jag trodde att det skulle funka då det kommer upp; Phone freeze, kontakt operatören.

Blir verkligen desperat, vad innebär det här och hur kan man åtgärda detta?

Tack!
 
Sv: Phone freeze

Det lättaste är väl att göra som det står!

Kontakta operatören :angel:

Sen övergår det ju mitt förstånd hur man kan vara så osmart att man skaffar en operatör som har en kundtjänst man inte kan ringa till :confused:
 
Sv: Phone freeze

A_K_N skrev:
Sen övergår det ju mitt förstånd hur man kan vara så osmart att man skaffar en operatör som har en kundtjänst man inte kan ringa till :confused:
Finns det nån operatör som har 100%-ig kundtjänst? Ingen av dem jag har mött på i alla fall... :smirk:
 
Sv: Phone freeze

Nä det har jag inte påstått heller.

Men att välja en operatör som man öht INTE kan komma i kontakt med via telefon (man måste maila när det gäller Halebops kundtjänst) det är i mina ögon helkorkat.



När man står med en krånglande telefon är det otroligt mycket större chans att man har tillgång till en annan telefon att ringa kundtjänst på

än att

man har tillgång till dator, internet, mail och tid att vänta på svarsmail (vilket kan ta upp mot 1 vecka om de öht svarar) :angel: :angel:
 
Sv: Phone freeze

Sen kan man ju å andra sidan se det som så att jag inte i hela mitt liv haft anledning att kontakta min mobiltelefonoperatörs kundtjänst. Skulle jag göra det så skulle jag gott nöja mig med mail, det är väl extremt sällan man behöver hjälp från kundtjänst vad gäller en så enkel tjänst (nej, jag har inte Halebop). Alla har vi ju olika behov och man behöver inte dumförklara någon som väljer annorlunda än en själv...

/Erica
 
Sv: Phone freeze

Håller med, en otroligt onödig kommentar. Sen kan jag tillägga att jag med två av sveriges största teleoperatörer, har ärenden som aldrig blev lösta trots telefonkontakt, båda företagen hade däremot "bättre" service via mail.

Till trådskaparen: Phone freeze kan bero på att telefonen är operatörslåst till en annan operatör.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 571
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 892
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag jobbar vidare med att förbättra min hälsa, och jag måste säga att det går stadigt framåt! :) Sen min stresskrasch 2008 har jag mått...
Svar
0
· Visningar
490
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 078
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp