Petflex-linda – klibblinda

Sv: Petflex-linda – klibblinda

Hööks säljer självhäftande lindor. Globus har också sådana så ifall du har en lokal globus-återförsäljare så borde de också sälja sådana. Globus lindor är iaf helt klart billigare än de hööks har. Iaf här i sundsvall där hööks tar nästan dubbelt så mycket mot vad globuslindorna kostar.

Finns på flera ställen, granngården, apoteket, hästaffärer. Billigast är det på börjes!

Det är JÄTTE skillnad på kvaliteten mellan klibblindorna, så köp inte upp ett helt lager av samma märke innan du provat. Fastnade för ett märke och när det lagret tog slut på hästhyllan (hade hästen lindad från hov till armbåge länge...) så gick jag över till hundhyllan som hade klibblindor i samma märke men dock med tassar på istället för helfärgade.. :D Hon var jättesöt dock, såg ut som långkalsonger!:rofl:

Men jag köpte ju där senast förra veckan... Kanke olika på olika ställen.

jag var inne på apoteket i lördags och visst fanns det såna där då, men det är kanske bara deras lagers om säljs tills det är slut.
Annars finns det väl på de flesta veterinärkliniker, hästsportsaffärer etc.

Apoteket säljer forfarande Vet-Flex lindor, sök på Apotekets hemsida!

Har de inte hemma på ditt lokala Apotek, be dem ta hem eller beställ via internet.

Vad underbart!

I höstas när jag skulle köpa sådanna lindor påa poteket fick jag till svar att de skulel utgå, så jag köpte allt det hade. Vilket inte har tagit slut ännu så jag har inte frågat igen. Fasst å andra sidan ha de förbaskat dålig ordning på vårt apotek.

Förvånansvärt bra... Tycker bara att det är lite komiskt att de säljer dem som vanliga benlinor=)

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 607
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
340
Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
485
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Olyckan är ett faktum. Pållen ska stå på box med gipsbandage i minst 8.veckor. Era bästa tips för att göra det drägligt för både häst...
2
Svar
31
· Visningar
1 627
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka