Pessoa sadlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 130
N

Notorius

Tittade lite på Ridsportshopen, och läste om Pessoasadlarna. Det står att de har 100 års garanti på flexibla sadelbommar, har de skrivit fel? Låter ju bra annars med den garantin :p

Sv: Pessoa sadlar

Hejsan ger nog de andra rätt...
Enligt "vår" grossist har Pessoasadlarna "Saddle tree guaranteed lifetime of the saddle".
OBS! Gäller inte alla Pessoasadlar vissa har 5-års garanti.
mvh Elschacera

Okej, kanske vore nått att köpa senare i år :idea:

Nån som kollat det finstilta - rätt vad det är gäller ju faktiskt garantin enbart den ursprunglige, förste köparen, och då kommer ju saken i ett annat ljus om ni inte tänker bli RIKTIGT gamla ryttare ;)

PM:a gärna mig oxå! Är eventuellt på jakt efter en Pessoa!

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 003
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 578
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 409
Senast: Otherside
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 448
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka