Pessoa gen x elite eller Pessoa legacy XPIII?

jasseeh

Trådstartare
Hej!

Funderar på att köpa en Pessoa x gen elite eller en Pessoa legacy XPIII. Är de någon som har erfarenhet av någon av dessa två? Kände på x gen på hööks, kändes lite plastig.. Men då var den ju helt ny! Kanske blir bättre sen? Dela gärna med er av era tankar / erfarenheter!!:)

Sv: Pessoa gen x elite eller Pessoa legacy XPIII?

Hej,
Jag har en Pessoa gen x elite som jag Bara älskar ,
Den är hur skönt som helst att rida i och har suttit som
En smäck både på fullblodet och halvblodet. Man sitter väldigt stadigt i den tycker jag. Jag kan inte komma på något negativt med den. Aldrig ridit i en sådan skön sadel någonsin. Min är inte alls plastig på något vis.

Lycka till med Letandet !

Sv: Pessoa gen x elite eller Pessoa legacy XPIII?

Jag klämde på Gen x på Hööks och den hade väldigt smal kanal. Min äldre Pessoa Legacy har jättebred kanal så för mig skulle Gen X modellen inte funka alls, så det kan ju vara värt att kolla på så det passar ens häst.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 226
Senast: dukie
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 825
Senast: Murray
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 009
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka