pessoa amo vs. gen x elite pony

fickan

Trådstartare
Någon som vet hur dessa skiljer sig från varandra?

det enda jag hittar är "Den nya generationen från Pessoa med smalare midja och något djupare säte jämfört med andra close contact sadlar som gör att att ryttaren kommer närmare hästen." om eliten, och jag är mer intresserad av hur bommarna skiljer sig från varandra. :)

Någon som vet hur dessa skiljer sig från varandra?

det enda jag hittar är "Den nya generationen från Pessoa med smalare midja och något djupare säte jämfört med andra close contact sadlar som gör att att ryttaren kommer närmare hästen." om eliten, och jag är mer intresserad av hur bommarna skiljer sig från varandra. :)

Väcker den här gamla tråden och kollar om du eller någon annan kanske har fått klarhet i skillnaden på en Pessoa gen-x elite och en Pessoa amo. Jag har idag en Pessoa gen-x elite till hästen som inte ligger helt perfekt(för rak). Hade tidigare en Pessoa amo som låg perfekt tills hästen växte ur den. Frågan är om bommen skiljer sig åt i dessa två modeller så det är någon idé att jag på nytt går och köper en Amo.

Väcker den här gamla tråden och kollar om du eller någon annan kanske har fått klarhet i skillnaden på en Pessoa gen-x elite och en Pessoa amo. Jag har idag en Pessoa gen-x elite till hästen som inte ligger helt perfekt(för rak). Hade tidigare en Pessoa amo som låg perfekt tills hästen växte ur den. Frågan är om bommen skiljer sig åt i dessa två modeller så det är någon idé att jag på nytt går och köper en Amo.

Amo var väl också rak? Om jag inte minns fel

Liknande trådar

Utrustning i grader? Någon som har en aning om hur vida/smala koppjärnen är som sitter i Lippo Vanessa respektive Pessoa Gen X-Elite. Hade varit...
Svar
4
· Visningar
4 532
Senast: kurakosz
·
  • Låst
Utrustning Nu är den här, Sadellistan version 2.0! :D Då den förra blev för lång har jag nu gjort en sammanställning av den gamla med dom...
188 189 190
Svar
3 788
· Visningar
653 290
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023