Sv: Perfekta västen?
SUPERSNYGG!!!
Jag letade upp den på hemsidan - där finns en "röntgenbild" också, så att man kan se alla finurligt placerade fickor!
Fick dessutom ett enormt ha-begär när jag såg deras snygga trenchcoat - självklart full med fiffiga fickor den också. (T o m en ficka för Ipad:en!)
Verkligen en jättebra tråd som jag definitivt ska följa! Har i flera år tänkt att en tunn smidig väst med ett antal fickor vore optimalt att ha i stallet sommartid! Men har inte lyckats hitta någon (har dock aldrig kollat efter vare sig fotovästar eller resevästar.)
En sådan här väst att ha i stallet och på resor, samt en trench att han när som helst, hamnade precis på min önskelista!!!
Har visserligen redan sju trenchcoats... men min röda är så sliten att den definitivt skulle behöva ersättas. Synd bara att man aldrig riktigt vet med röda färger förrän man ser dem i verkligheten... (Har så sent som idag returnerat en röd trench jag hittat i en annan internetbutik, för att den var alldeles för ljust röd för att passa mig.)
Erinrar mig föresten precis att jag faktiskt hittade en tunn väst på Hööks i början av året. Den heter Bradford, ifall ni vill söka på deras hemsida. Men hittills har det inte varit väder för att inviga den så jag kan inte recensera ännu.