Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nån som vet om det är ett bra foder. Jag kunde inte hitta några spannmål i det. Men verka vara rätt mycket majs i. Har en honkatt som är lite överviktig och en kattunge som är tvärt om. Båda avmaskade. De får torrfoder 1 gång om dan och blöt mat 2 gånger om dan.
Ja det finns en sådan.
Ingredienser:
Dehydrerat fågelköttsprotein (min 24% kyckling)
Majsglutenmjöl
Majsmjöl
Animaliskt fett
Dehydrerat animaliskt protein
Majs
Sojamjöl
Ris
Risprotein
Cellulosa
Torkad betmassa
Salt
Jäst
Kaliumklorid
Ringblomsmjöl
Yucca schidigera extrakt (min 0.03%)
Näringsgaranti
Räknat i %
Protein 41
oljor&fetter 14,5
Aska (mineraler) 9
magnesium 0,1
växttråd 3,5
Kalcium 1,1
Fosfor 1
Omsättbar energi
100 gram 1589 kj (380 kcal)
Nfe (kolhydrater) 26
Vatten 6
Vitamin A 12000 IE/kg
Vitamin C mg/kg
Vitamin D3 1200 IE/kg
Vitamin E 500 mg/kg
Taurin 2000 mg/kg
Koppar (som sulfat) 10 mg/kg
Zink (som sulfat) 50 mg/kg
EU-godkända antioxidanter
Innehåller utvalda råvaror för en naturlig tillförsel av biotin och omega-6 fettsyror.
Bukefalosnyheter Jag vet inte om det är efter uppdateringen, men jag har problem att välja smiley nu. Det blir nästan alltid en 👍 först som jag sen får...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.