Pelham med skumrem på ponnytävlingar??

Deimion

Trådstartare
Hej! Är pelhamsbett med skumrem godkända på ponnytävlingar?

Tacksam för snabba svar! :bow:

Sv: Pelham med skumrem på ponnytävlingar??

Jag fattade inte XD Orkar du förklara på ett annat sätt eller lägga in bild på en skumrem ?=)

Jag vet bara att man måste ha deltatyglar om man ska tävla ponny på pelham. Men man får ju inte ha pelham på ungponnyer...men de vet du säkert redan :)

Jag skulle inte tro att det är förbjudet. Och skulle det vara det så kommer du bara få en tillsägelse om att inte använda det igen och det är inget mer med det. Du får inte ha det på en ungponny bara!

Jag fattade inte XD Orkar du förklara på ett annat sätt eller lägga in bild på en skumrem ?=)

Jag vet bara att man måste ha deltatyglar om man ska tävla ponny på pelham. Men man får ju inte ha pelham på ungponnyer...men de vet du säkert redan :)

Om jag får vara ärlig vet jag inte hru man sättar in bilder. :o
Annars hade jag gjort det :)

Jag skulle inte tro att det är förbjudet. Och skulle det vara det så kommer du bara få en tillsägelse om att inte använda det igen och det är inget mer med det. Du får inte ha det på en ungponny bara!

Åh, va bra! SKa köpa en idag! Tack!

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·
Hemmet Tacksam för snabba svar innan jag tar fram eldkastaren (som jag tyvärr inte har).
Svar
4
· Visningar
344
Senast: Yeah but
·
Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han...
2
Svar
28
· Visningar
1 289
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka