Pelargoner

TantAgda

Trådstartare
Dags att plocka ut pelargonerna från vintervilan.. eller!?:confused:

Det är ungefär där jag är i mitt kunnande om pelargoner.
De har nu vintervilat och ska plockas fram men hur gör man? Nu? (Bor i småland) Vänta lite eller är det "för sent"?

Vad ska jag göra med dom? Plantera om? Plocka bort döda delar eller bara låta va?

Så, ni pelargonproffs.. Tell me!! :bow:

Tips om bra sidor att läsa mer uppskattas!

Sv: Pelargoner

Plockade fram mina för ett bra tag sen men det gör väl inget om man gör det nu heller.

Jag bara klippte ner mina och lade på ny jord uppe på. Nu har hälften kommit upp och hälften vill inte så vet inte om det var så bra idé.

Men pelargoner är ju ganska tåliga. Så du kan låta som vara som dom är bara ta bort dött. Du kan sätta om dom helt och håller också eller göra som jag gjorde.

Får se vad dom som kan mer än mej säger ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 921
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 715
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 435
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar