Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dags att plocka ut pelargonerna från vintervilan.. eller!?
Det är ungefär där jag är i mitt kunnande om pelargoner.
De har nu vintervilat och ska plockas fram men hur gör man? Nu? (Bor i småland) Vänta lite eller är det "för sent"?
Vad ska jag göra med dom? Plantera om? Plocka bort döda delar eller bara låta va?
Plockade fram mina för ett bra tag sen men det gör väl inget om man gör det nu heller.
Jag bara klippte ner mina och lade på ny jord uppe på. Nu har hälften kommit upp och hälften vill inte så vet inte om det var så bra idé.
Men pelargoner är ju ganska tåliga. Så du kan låta som vara som dom är bara ta bort dött. Du kan sätta om dom helt och håller också eller göra som jag gjorde.
Juridik & Ekonomi
Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
Skola & Jobb
Hej!
Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor.
Jag...
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...