M

moonlightgarden

Försöker hitta ett PC-spel som kom ut för 6-12 månader seddan. Men jag kommer inte ihåg vad det heter någon häsr som gör det?
Man spelar som en vampyr å ju längre man kommer i spelet desto fler vampyr egenskaper skulle man få. Såg det i en tidning hos en kompis förut å spelet skulle passa mig perfekt nämligen :devil:
 
Sv: PC-Spel!

Jag gjorde några snabba GOOGLINGAR på orden »PC-spel vampyr vampyrspel pc« och fick totalt runt 500 träffar på svenska (många var säkert samma).

Kolla runt lite och se vilka spel som recenseras på olika spelsiter. Du är ju den enda som känner igen om det är det rätta spelet.
 
Sv: PC-Spel!

troligen det, synd bara att det innehöll så många buggar när det släpptes.... var ju riktigt lockande...
 
Sv: PC-Spel!

Har inte själv spelat det öht, men med tanke på att det var ett tag sedan det kom så kan man misstänka att det släppts en del patchar som fixat till de värsta buggarna. Det är så det brukar funka.
 
Sv: PC-Spel!

jo det är nog så sant så. Är inte riktigt inne på det här med spel å liknande...
 

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 913
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Jag har diskuterat med barnmorska och kommit fram till att det egentligen finns tre alternativ för mig. P-stav, hormonspiral, eller...
2
Svar
23
· Visningar
4 463
Senast: sidensvans
·
Tjatter För sistaårseleverna på Sunnydale High pratas det bara om en sak. Ska alla överleva examen? Staden är känd för sina höga dödssiffror och...
80 81 82
Svar
1 634
· Visningar
63 181
Senast: Intejag
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp