Pay and rid i skåne

Q

Queeni

Hej! Det är så jobbigt att behöva leta på varje klubbs hemsida efter pay and ride. Vet någon några Pay and ride(hoppning) inom det närmsta i skåne? ;) Tänkte hoppa någon pay and ride med ponnyn innan tävling då hon har blivit lite dåligt riden de senaste veckorna då hon var utlånad. :smirk:

Sv: Pay and rid i skåne

Fjälkestad har nu den 25 maj, och Hässleholm har den 1 juni. Det är vad jag vet nu!:idea:

1 juni i hässleholm...jag ska ditt..

Träningstävling då! Anmäl dig kom, rid och betala en liten slant. Inga licenser behövs. Fast det är under tävlingslika former.
Finns inte sådant i resten av sverige?

pay and Ride ? hihi vad roligt det låter, här heter det Pay and Jump !

träningstävling (clear rounder) finns det här, men har alldrig hört talas om det:D

Trelleborg ska ha 18 Juni... om det nu räknas som inom det närmaste..? De har Bnk, vatten, pulvermangrav o allt sånt har jag för mig...

Trolleholms RF har den 25 maj:)
De använder sina tävlingshinder så det är en hel del sponserhinder med infångaer och grejer.

Tack så mycket :) det går bra att säga vilket som här.. träningstävling, pay and jump, pay and ride.. :d

Sölvesborgs ridklubb ska ha pay & jump sista onsdagen varje månad i 2006. :) Fast det är ju i blekinge.... Tur man bo nära :smirk:

Miss Sixty ska på Pay & Jump har jag för mig och hon är ju skåning.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 923
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka