Pausa messenger grupp

Barbabelle

Trådstartare
Jag är sjukskriven och känner att det vore skönt att tillfälligt koppla bort jobb messenger gruppen.

Men hur gör man? Jag vill alltså inte gå ur bara pausa den tillfälligt och inte få notiser när någon skriver något.

Jag är sjukskriven och känner att det vore skönt att tillfälligt koppla bort jobb messenger gruppen.

Men hur gör man? Jag vill alltså inte gå ur bara pausa den tillfälligt och inte få notiser när någon skriver något.
Gå in på ikonen med ett i i chatten och välj mute eller tysta eller vad den kan tänkas heta på svenska. Välj hur länge du vill ha chatten tyst.
1000002853.webp

Om du även vill slippa se den i chattlistan så kan du arkivera den. Svep vänster på den i listan och välj arkivera. Sen kan du hämta tillbaks den till aktiva chattar när du börjar jobba igen.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
670
Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
417
Senast: animalasia
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 355
R
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Allt om bur till bilen
  • Kattbilder #10
  • Importera från USA