Pasta på Stockholm C

Soapbubble

Trådstartare
Var kan jag köpa en pastarätt på Stockholm C? Jag behöver pastaladda innan min tävling börjar och en take-away pasta på Stockholm C skulle passa perfekt. Kan ni hjälpa en nervös och förvirrad göteborgare?

Var kan jag köpa en pastarätt på Stockholm C? Jag behöver pastaladda innan min tävling börjar och en take-away pasta på Stockholm C skulle passa perfekt. Kan ni hjälpa en nervös och förvirrad göteborgare?
Gå in på Coop och köp en färdigmatlåda? Det är väl enklast. Ligger i gången mellan fjärrtågen och resten av centralen.

Jag velar om det är varm eller kall mat som känns bäst, men det märker man nog.

@Voeux, @Amanda_F Kan man gå in på Vapiano i träningskläder? När jag har varit på Vapiano har det mest varit folk som varit där i ”kontorskläder”.

Liknande trådar

Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
853
Senast: zarmino
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 558
Senast: Derivata
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
403
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V