Pasta på Stockholm C

Soapbubble

Trådstartare
Var kan jag köpa en pastarätt på Stockholm C? Jag behöver pastaladda innan min tävling börjar och en take-away pasta på Stockholm C skulle passa perfekt. Kan ni hjälpa en nervös och förvirrad göteborgare?

Var kan jag köpa en pastarätt på Stockholm C? Jag behöver pastaladda innan min tävling börjar och en take-away pasta på Stockholm C skulle passa perfekt. Kan ni hjälpa en nervös och förvirrad göteborgare?
Gå in på Coop och köp en färdigmatlåda? Det är väl enklast. Ligger i gången mellan fjärrtågen och resten av centralen.

Jag velar om det är varm eller kall mat som känns bäst, men det märker man nog.

@Voeux, @Amanda_F Kan man gå in på Vapiano i träningskläder? När jag har varit på Vapiano har det mest varit folk som varit där i ”kontorskläder”.

Liknande trådar

Mat Sannolikt fel prefix men hittar inget passande. Jag undrar om det är möjligt att som privatperson donera livsmedel till någon...
Svar
14
· Visningar
620
Senast: NilHe
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
397
Senast: Ramona
·
Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
872
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 156
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka