Passande till AR? Nytt försök

Mumin_79

Trådstartare
Sidorna som fungerade hamnade så längt ned så jag provar igen. Kanske kan moderatorn ta bort den andra tråden?

Smygisläsare på forumet sedan många år, några kanske känner igen mig som Trolla sedan tidigare.
Vill jättegärnas ha åsikter om detta sto. 6 år inte mycket riden väldigt bra musklad bakparti. Funderar på att köpa henne för vidareutbildning i Inriktning AR.

Foton finns här:

http://community.webshots.com/user/mumin_79

Sv: Passande till AR? Nytt försök

Min första tanke är: oj vad hon behöver gå ner i vikt!
Annars ser inte jag några större fel på henne. Den perfekta hästen finns ju inte så lite defekter finns ju alltid.
Som vanligt så passar ju alla häster att tränas inom AR ;)
Om du har för avsikt att nå skolorna ovan mark så får någon annan kommentera för där krävs väl lite extra.

Mvh T

Sv: Passande till AR? Nytt försök

hihi jo hon är något rund om magen just nu. :smirk:
Hon har inte varit i gångsatt eller kontiunerligt riden. tja nånsin tror jag så jag tror med lite mer ridning och lite mindre mat än hon äter nu ska det nog te sig finfint. Hon är väldigt pigg och energisk men inte stressad och verkar ha ett väldigt trevligt psyke. Hon vill liksom göra rätt. Ville mest bara höra om någon hade en uppfattning om benställning ,rygg ,kroppshållning osv . Tack för svaret hoppas på fler

Bor förresten också i Norrköping :banana:

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 234
Dressyr Velade mellan Dressyr o Ridning men det är ju trots allt så att jag vill hitta en tävlingsmässigt bra engelsk dressyrridning så det fick...
Svar
18
· Visningar
3 209
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 435
Senast: gul_zebra
·
Hästhantering Hej! Mitt sto beter sig alltid lite annorlunda mot andra hästar. Jag förstår henne och tycker hon är intelligent och att hennes...
Svar
16
· Visningar
3 411
Senast: insearchof
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Hyresrätt villa
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur