Pass där det inte står varken mor eller fars stamtavla??

Sv: Pass där det inte står varken mor eller fars stamtavla??

Okänd härstamning helt enkelt? Min ponny har bara streck i sitt pass.

Informationen har försvunnit någonstans på vägen. Eller så har uppfödaren inte betalat sina avgifter så att hästen inte kan registreras med stam. Eller så är den buskavlad och det är mycket billigare att registrera såna hästar med okänd stam.

Står samma i mitt pass. Och anledningen till det e att mamman inte var registrerad i Sverige. Sen tycket uppfödaren att det var onödigt att betala en massa för att bara få in pappa, då han inte var godkänd vid betäckningen (dock skulle det gå och få in hans stam).

Liknande trådar

Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 607
Senast: co-SMAD4
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 686
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 997
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
1 080
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka