Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Pass där det inte står varken mor eller fars stamtavla??
Sv: Pass där det inte står varken mor eller fars stamtavla??
Informationen har försvunnit någonstans på vägen. Eller så har uppfödaren inte betalat sina avgifter så att hästen inte kan registreras med stam. Eller så är den buskavlad och det är mycket billigare att registrera såna hästar med okänd stam.
Sv: Pass där det inte står varken mor eller fars stamtavla??
Står samma i mitt pass. Och anledningen till det e att mamman inte var registrerad i Sverige. Sen tycket uppfödaren att det var onödigt att betala en massa för att bara få in pappa, då han inte var godkänd vid betäckningen (dock skulle det gå och få in hans stam).
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundavel & Ras Då hundarna är ca 100 mil ifrån oss så skulle vi endå köra förbi. Uppfödaren fick akut förhinder men sa vi kan komma endå för hans mamma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.