Parningsproblem...

pumah

Trådstartare
... har jag. Ska använda en hanhund som inte parat tidigare till min tik. Nu har han vi 4 olika tillfällen svällt utanför men ändå verkar lika ivrig att fortsätta försöka. Därför undrar jag, är det alltid så att hannen får utlösning när han sväller? Tycker att han borde vara nöjd i så fall, men det är han ju inte;)

Sv: Parningsproblem...

Utlösningen kommer innan svällkropparna sväller upp. Däremot kan det vara så att han inte hinner få utlösning innan han "glider ur", eftersom han är ivrig att fortsätta..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: animalasia
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 439
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 571
Senast: Otherside
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
36
· Visningar
3 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat