Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Paradiesvogel är e. Parademarsch - Disco-Star - Perl König I och tillhandahålls i Sverige av Ängagården. Enligt deras hemsida Ängagården så låg han år 2001 8:a av samtliga hingstar i Tyskland i dressyravelsindexen. Bedömdes med 9-10-9 för gångarterna och 10-9 på temperament vid sitt bruksprov och verkar vara en riktig kanonhingst
Japp, det måste väl vara han...Håller med om att han e snygg! Han blev tilldelad titeln "prämienhengst" pga sin starka dressrnedärvning och sitt höga dressyrindex för avkommorna. år 2001 låg han på 8e plats i hela tyskland.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hundavel & Ras Jag vet inte säkert hur man kom fram till bilderna i BSI-dokumentet, men baserat på de trubbnos-nosar jag är bekant med så finner jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.