Pappan vara föräldraledig

Sv: Pappan vara föräldraledig

Jag blir lite nyfiken på vem du är, bor du i närheten av lycksele månne?

Arvid är lik sin pappa, väldigt mycket

Min kompis känner tydligen till din karl (hennes syster och hennes karl har bott i Lycksele) och hon sa att hon tyckte Arvid var väldigt lik sin far iallafall.
 
Sv: Pappan vara föräldraledig

Undrar om det är ett bevis på att man sitter för mkt vid Buke när man börjar drömma om andra bukare.
(Jag gör det jätteofta! :eek: )
 
Sv: Pappan vara föräldraledig

Hm, alltså, menar du Amandas nu, eller någon annan? Mattias har ju t.o.m bott i Vilhelmina! :D
 
Sv: Pappan vara föräldraledig

Jag blir lite nyfiken på vem du är, bor du i närheten av lycksele månne?

Arvid är lik sin pappa, väldigt mycket

haha jag är inte särskilt mycket att vara nyfiken över. Jag bor inte i lycksele utan jag brukar vara i vilhelmina mer elr mindre hela tin, min sambo kmr där ifrån och vi flyttar tillbaka dit snart! Anledningen till att jag frågade var just för att jag bara är allmänt nyfiken, han är så fruktansvärt söt arvid! Men när jag väl såg bilden på din gubbe så undrar jag inte om jag sett honom någonstans eller så har han möjligtiv en dubbelgångare :) iofs så är jag rätt duktig på att tycka folk är lika :p

/A
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tyckte också den "vanliga" uppdelningen var så taskig på något sätt, mamman är hemma i ett år och allt är jobbigt sen kommer pappan in...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
13 144
Senast: Imogen
·
Övr. Barn Vid vilken ålder har ni låtit ert/era barn varit själva hemma och hur länge? Vi bor i villakvarter med många grannar hemma på dagarna...
Svar
10
· Visningar
1 722
Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 876
Senast: Manji
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avlivning älskade katt
  • Valp 2024
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp