Pannband...

M

MaLu

...i svart läder med utsmyckning (stenar/strass) och med vitt foder, finns det? I så fall var?

malu

Sv: Pannband...

Ja, det skulle jag oxå vilja veta! Det skulle vara kul att se hur det såg ut...

ja det finns det :), minns att jag sett sånt för bara nån dag sen på internet, (minns ej om det bara var i helträns eller endast pannband) men kan inte minnas var någonstans :(

:rofl: Ha, ha, vad kul, jag läste helt fel! :rofl:

Läste så slarvigt att jag missade "med vitt foder" och trodde att du frågade om det finns pannband i svart läder med utsmyckning (strass och stenar) :rofl:

Jag tänkte direkt, -"under vilken sten har hon sovit"???!!!

:rofl::rofl::rofl:

Gekås i Ullared har hela träns med vittfoder och strass på nosgrimma + pannband :p rätt snyggt, fast dt är ingen kvalité alls på lädret :crazy:

svarar väl här igen eftersom någon tydligen tog bort mitt svar??:confused:

detta pannband finns. märket är classic. så kolla runt på affärer som har sånna i sitt sortiment!

pannband.jpg

Det är ju massa inlägg som har försvunnit.. Jag hade svarat på ditt förra inlägg och några till och det är borta nu... :confused:

Det var snyggt i alla fall! :D Ska se om det kan finnas här i närheten.

/Malu

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
602
Utrustning Nu i UF tider så kollar jag och några vänner runt med idéen att börja tillverka framförallt läderprodukter och vi är intresserade av vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 895
Senast: Acer
·
Hemmet Har köpt lägenhet där köket har kvart klinker på golvet, vita högblanka skåpluckor och svart bänkskiva. Köksmöbler till detta? Litet...
Svar
10
· Visningar
481
Senast: gullviva
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka