Sv: pannband

Jag har sett det i silver på mustang (hästbutik norr om sthlm) men det va förra sommaren....

såg ett sånt på ekohallen i borås igår, dock i guld. kollade inte om det fanns nåt i silver eftersom jag redan har för många pannband :p

tack!
var inne på deras hemsida nu, det visar ju inte sina saker där... tänkte maila och fråga, men då har dom ingen mail!!! :mad:
och det är ju liiite långt att åka och titta... :crazy:

Ett sånt har jag....det finns i silver också...på ekohallen!!!!

Såg ett sånt i nåt tält vid tävlingarna som är här i mantorp, men har inte sätt nånannanstans

ring och fråga de är helgulliga och hjälpsamma, de har hjälpt mig att finna sporrar med trissa.. de fanns inte i dam. Så efter mycket trassel med beställning från tyskland, frågade hon om jag inte ville ta dessa herr-sporrar på prov.. hemskickat.

Så jag lånar nu dem nån vecka för att prova dem

Verkligen- supersnällt!

ca 4mån väntetid då de bara gör 2 best/år från sprenger...

Vilka skulle jag ringa och fråga?
mailade Glada hästen i Spiltan, de har inte silver och Globus (som tillverkar dom här pannbanden som dom har) tillverkar endast i guldfärgat...
nån som vet vilket märke det är på de ni sett i silver?

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
641
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
398
Senast: Elendil
·
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·
Utrustning Är det någon som provat det? Funkar de? Alltså en munkorg som är av mjukt hönätsmaterial. Har inte hittat nån i Sverige. Sweet net...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar