Flugskimmel

Trådstartare
Här vill ja att ni ska lägga ut bilder på era fina pannband :)
Är så sugen på att köpa ett nytt pannband men vet inte vad ja ska ha så därför vill ja se lite olika pannband som ni har ;)

Sv: Pannband

Denna tråd vill jag följa då jag också är ute efter ett nytt pannband, men vet inte vad.
Så jag lämnar ett avtryck så jag hittar lätt tillbaka ;).

Så här ser mitt favoritpannband ut: :angel:

19740837.jpg

Det står Lidos Gallant (hästens namn alltså), men pannluggen skymmer lite. :p

Och så är det rätt roligt att göra egna också: :D

25271315.jpg

Gillar ditt pannband mycket! Har så till alla våra travhästar, skulle vilja ha det på ridhästen också, men jag tror inte det är så uppskattat på dressyrtävlingar! :angel:

Äh, du får väl starta en ny trend. :D Hade jag tävlat dressyr med min häst så hade jag lätt haft pannbandet även på tävlingar. Var originalpannbandet till mitt träns har tagit vägen vet jag inte... :o

Min ponny har ett svängt pannband med champangefärgade stenar.

PosingNewBowband_by_Tarjeis.jpg

PosingNewBowbandII_by_Tarjeis.jpg

Hon har också ett svängt Otto Schumacher pannband med bärnstensfärgade stora stenar.
Bild3_by_Tarjeis.jpg

Tycker själv att hennes Otto Schumacher är finast, men det är kul att variera sig lite. :)

På det vanliga tränset som kommer från Dyon Collection har hon kvar orginalpannbandet, ett i läder med snygga sömmar i vitt/creme! :love::bow:

Men annars har vi:

Ett med guldigt bling på.
En tiara! :love:
Ett med en fyrklöver i mässing på.
Snart ett hemmagjord med sidenband i taggmönster och en rosett på var sida! :d

Vill även ha ett äkta OS med guldiga stenar och gärna ett med bara pärlor! :love:

Dessa är de jag köpt lösa, inte så många för jag brukar bara köpa träns med redan snygga pannband :p (Eller träns där bara pannbandet är snyggt och slänga resten :angel:)

Flätat, grå-rosa-silver
img_0931_94857615.jpg

Flätat, blå-röd-vit
img_0937_94858374.jpg

Äkta Swarovski, blå-gul
img_0934_94858691.jpg

Swarovski-kopia CH, vit/silver
img_0935_94859349.jpg

HKM, vita kristaller i guldinfästning
img_0940_94859484.jpg

Hej!

Din tiara, hur sitter den på hästen? Går den lätt sönder? Är väldigt sugen på att göra en själv :P

Mvh Hanna

Är det någon som kan säga hur man lägger in bilder? Tänkte lägga ut bilder på mina pannband men vet inte hur man gör :(

Blå/gul plast från OS:
n1590181870_105438_2405.jpg

Champagnefärgade swarowskikristaller från OS:
n1590181870_204702_2001176.jpg

Lila swarowskikristaller från OS:
30759048.jpg

30759016.jpg

Åh vill vara hemma nu och fota alla mina fina pannband, men är tyvärr på en semester och kommer hem först på fredag :cool:
Slänger in en bild på mitt flätade pannband, rosa till en killhäst :angel:

20ihq0y.jpg

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
390
Senast: Freazer
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 458
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka