Pannband med namn.

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Soberano
  • Startdatum Startdatum
S

Soberano

Är det nån som har nåt bra tips på vart man kan få tag på nygga pannband med hästens namn? Gärna nåt ställe som har hemsida så man kan se hur de ser ut o att dom kan skickas med paket....
änkte ge bort till min pappa i julklapp:D Inget han kommer köpa själv är jag ganska säker på men jag tycker det är snyggt!;)

Sv: Pannband med namn.

gå in på travshopen på bergsåker och beställ :) eller så ringer du dom och ber do posta det till din pappa?:)

Sv: Pannband med namn.

Då ska jag gå o kolla på Bergsåker! Bor ju i bergsåker så det är ju inte så långt för mig att gå....;)

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 311
Senast: Gunnar
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 838
Senast: Rosett
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka