pannband med namn

jassica

Trådstartare
Står helt still i huvudet för tillfället, vart sjutton beställer man pannband med hästens namn? Har sett någonstans men minns icke var.

Sv: pannband med namn

tack för svaret! jag tänkte mer på om det gick att beställa någonstans på någon hemsida, men det kanske jag har drömt..

Det brukar gå att beställa på de flesta hästsport butiker:D

ja, deras sida har jag varit inne på, och så maila jag dem för jag vela ha lite information ang. brodyr på täcke, men då fick jag tillbaka att deras maialdress inte fanns:confused:

Är det någon som vet hur man gör egna pannband med hästens namn på???

hehe.. man trixar fram en brodyrmaskin och hittar lite nylonband.. sen är det klart :laugh:

Inte broderat utan ett som man gör själv med band och var får man tag i dessa band för någonstans

Tradera har en tjej som gör fina pannband jag beställer av henne.
sök på trav så finner du henne. tar 145 tror jag det var.

Liknande trådar

Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 532
Senast: Liten
·
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
515
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har precis startat ett litet företag där jag tillverkar pannband, främst till travhästar. Jag vill så gärna skicka med...
Svar
11
· Visningar
1 455
Senast: tara
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka