pannband med namn

Sv: pannband med namn

Jag ska göra egna pannband men behöver hjälp att få tag i pvc band någonm som vet var man kan få tag i det smala band som ska gå att fläta med

Kan inte hitta de banden som jag letar efter.

ja vars finns den plasten, som är som ett snöre fast på rulle för
att liksom "binda" ett pannband?
jag letat överallt men hittar inget vettigt..

och framförallt vad heter just den plasten så man vet vad man ska söka?

Det ska vara ett PVC material har letat överallt men hittar inte heller. Det enklaste är ju om de inte är så tjocka/breda

Tradera har en tjej som gör fina pannband jag beställer av henne.
sök på trav så finner du henne. tar 145 tror jag det var.

Köpte mitt av den tjejen oxå. Jätte fint och snabbt, men jag betala nog några kronor till. Men fint va det:laugh:

MVH Russin8

jo men såklart kan man köpa färdiga men då är liksom hela grejen borta, jag vill göra mitt eget :) mer personligt på så vis. Jo men vars hittar jag då PVC band? jag blir galen, saken är ju den att de finns.. man måste tydligen bara veta EXAKT vad dom heter i facktermer.. suck

Tyvärr så vill de som har fått tag i banden inte dela med sig var de har fått tag i banden men testa gärna att maila och se om du får någon svar meddela gärna mig om du får tag i banden jag vill oxå ha tag i dem

Liknande trådar

Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 532
Senast: Liten
·
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
515
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har precis startat ett litet företag där jag tillverkar pannband, främst till travhästar. Jag vill så gärna skicka med...
Svar
11
· Visningar
1 455
Senast: tara
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka