Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min svägerska har på sitt Kylingesläp, men de tillverkas ju inte längre. Jättebra är de, de är likadana som Thule har på sina frambommar.Har aldrig hört talas om panikbommar bak. Tror det kan vara svårt att hitta.
Min svägerska har på sitt Kylingesläp, men de tillverkas ju inte längre. Jättebra är de, de är likadana som Thule har på sina frambommar.
Vissa Böckmannmodeller har panikbommar som kan fällas både upp och ner från utsidan.Vilka transporter har panikbommar bak, som du kan lösa ut på sidan?
Går det? Jag har såna bommar på mitt Kylinge och det är ju ett "hissystem" inne i balken, vilket borde vara svårt att sätta in i ett befintligt släp.Thules bommar vet jag går att köpa så varför inte köpa sådana och sätta in själv?
Går det? Jag har såna bommar på mitt Kylinge och det är ju ett "hissystem" inne i balken, vilket borde vara svårt att sätta in i ett befintligt släp.
Min svägerska har på sitt Kylingesläp, men de tillverkas ju inte längre. Jättebra är de, de är likadana som Thule har på sina frambommar.
Men är inte det easy-lock? De lossar man ju inne i släpen.Har ingen aning om hur det ser ut eller hur lätt det är men vet folk som gjort detta. Vet iaf en som satt in thule bommar i ett kylinge
Men är inte det easy-lock? De lossar man ju inne i släpen.
Jag har panikbommar bak på min, dvs samma typ av bommar som det är fram på Thule, du drar en spak på utsidan så faller bommen.Som sagt jag har inte så bra koll men vad jag hört och läst. Och panikbommar har jag aldrig ens hört om bak men tänkte att man kan bygga om och sätta bommar man har fram bak eller något sådant.
För jag tror då inte det finns släp med panikbommar bak.
Jag har panikbommar bak på min, dvs samma typ av bommar som det är fram på Thule, du drar en spak på utsidan så faller bommen.
Samma som min svägerskas släp alltsåJag har panikbommar bak på min, dvs samma typ av bommar som det är fram på Thule, du drar en spak på utsidan så faller bommen.
Min häst gillar inte mina bakdörrar som är på min Boj. Sista chansen är att lasta henne med skygglappar annars måste jag leta efter ett nytt släp. Då vill jag ha med fronturlastning och panikbommar bak. Verkar vara en svår kombination... Böckmann har ju tyvärr inga släp med fronturlastning.
Har för mig att den ligger ganska högt i pris va? Om det inte går att få tag på en begagnad.