PANIK!!! Min katt åt upp mina piller!!

Marlan

Trådstartare
Hade precis tagit fram mina piller och lagt dom på bänken i badrummet, går ut i köket för att ta mitt te. När jag kommer tillbaka ligger min katt på bänken och pilerna är borta!!
Vad gör jag??

Pillerna det handlar om är en p-pilla och en ceterizin 10 mg :crazy:

Vad ska jag göra?
Är det akut in till Djursjukhuset i HBG nu eller??:crazy:

** Haha.... snacka om att förhasta sig.... har hittat pillerna och katten mår bra ;)**
 
Senast ändrad:
Sv: PANIK!!! Min katt åt upp mina piller!!

Min hund åt upp nästan en hel karta p-piller för mig, men när jag ringde till sjukhuset sa dem "det är ingen fara" och rätt hade dem, hände ingenting :P Kanske är anorlunda på katt?
 
Sv: PANIK!!! Min katt åt upp mina piller!!

Katter brukar sällan äta p-piller gissar jag, många är dock gångerna mina katter hittat kartan eller ibland bara ett piller och slagit in den under bord, stolar och kylskåp. :p
 

Liknande trådar

Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 929
Katthälsa Hej! Jag vill dela med mig om min katts historia med förhoppningen att kanske hjälpa någon vars katt fått kronisk njursvikt. Jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
41 233
Övr. Hund ... hade min hund gärna haft på sitt samvete. Ja, min söta lyhörda lydiga valp har de senaste dagarna plötsligt insett att han faktiskt...
Svar
6
· Visningar
1 287
Senast: Hoppelhase
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 609
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp