Panik hjälp, hunden åt upp en fisk!!

BallsOfSteel

Trådstartare
Hejsan. Nu är det kalabalik här i huset, den enda mannen i huset lämnade diskbänksdörrarna öppna så nu har våran hund ätit upp en hel fisk, huvud, ben och kött, vad ska vi göra? :(

Sv: Panik hjälp, hunden åt upp en fisk!!

vad ska vi göra? :(

Förvänta er en del lösskit när det passerat genom systemet om det var en stor firre ;)

Skulle ett ben fastnat på vägen ned, hade ni redan märkt det och när det landat i magen smälts det till samma smet som allt annat..

Tack gode gud. Vart helt orolig eftersom att han är en ganska liten hund och åt en som var ungefär lika stor som han och benen längst mot ryggraden är ju inte att leka med. :(
Så ni tycker inte att vi ska dra han till vet. för att kolla att allt är okej?

Om du är orolig, så kontakta vet och höra vad h*n säger och säger h*n ; avvakta (vilket är mest troliga svaret) så får du göra det.

Kan dock vara skönt att ha ringt om man är orolig och hellre ett samtal för mycket, än ett för lite :)

Hunden är som en säl på ben nu då, efter det srovmålet? ;)

Mja man kan tro det men helt ärligt så äter han ingenting, han hatar sin hundmat även om det är typ det bästa han kan få, det enda som duger åt honom är människomat har han fått för sig även om han inte får mycket av varan så han skulle nog inte tacka nej till en fisk till för att vara ärlig ;) Han är snarare skinn o ben än säl :rofl:

Ska nog ringa vet. och kolla vad dom säger, vill ju inte att min ögonsten ska bli dålig, speciellt inte såhär sent på kvällen då man snart ska gå o sova.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 618
Senast: Otherside
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 233
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka