1
12345
Hej behöver hjälp med bett, har köpt en 6 åring och har problem att hitta ett bett i hoppningen framförallt. Han har jättelätt för att krypa in och gå bakom hand och släpper verkligen allt han är väldigt svår att få att ta tag i bettet i markarbetet också men det går ändå bättre och bättre. När han kryper in som han gör så går han inte fram på hindret det är nästan så atthan är så koncentrerad på mig att han inte märker hindret men är väldigt bussig och hoppar alltid ändå fast inte så roliga språng.
Har försökt att gå på lite med benen när han gör så här men får tillbaks det på nästa hinder då han slänger upp skallen och springer i väg i panik känns det som. dessutom är det jättesvårt att rida på hindren när man inte har något i handen vill tilllägga att han är jätte känslig i munnen men slänger antigen upp huvet eller drar i hop sig fast jag håller väldigt lätt ihonom.Har provat mailer bett och det funkar hyfsat fasst lite skarpt. Vill inte ha något med hävstång. tacksam för svar.
Har försökt att gå på lite med benen när han gör så här men får tillbaks det på nästa hinder då han slänger upp skallen och springer i väg i panik känns det som. dessutom är det jättesvårt att rida på hindren när man inte har något i handen vill tilllägga att han är jätte känslig i munnen men slänger antigen upp huvet eller drar i hop sig fast jag håller väldigt lätt ihonom.Har provat mailer bett och det funkar hyfsat fasst lite skarpt. Vill inte ha något med hävstång. tacksam för svar.