Pälsglans...

Jag använder bara pälsglans i svansen för att den inte ska bli så tovig osv. så jag har ingen aning. Men hur är det med oparfymerat sköljmedel då?

aha.. foxfire menar du.. mm den e skita bra... sen den andra oranga flaskan .. de står still .. men den e oxå super..

mm.. å den kladdar inte ett dugg.. å de sitter kvar länge.. min geggmaja har legat å gosat med leran i ösregnet hela dan idag å igår men de sitter ändå massvis kvar i svansen så ja kunde dra borsten uitan att fastna nästan idag..

Liknande trådar

Hästvård Det går ju åt en del pälsglans så jag tittar om det går att göra eget för att minska utgifterna. Är det någon som gör/har gjort som har...
Svar
2
· Visningar
404
Hästvård Är det någon annan som varit med om att hästen har tappat pälsen fläckvis eller som prickar över kroppen? Tänk ”trivselprickar” fast...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Bamburine
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
507
Senast: CarEr
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
716
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka